De Vereniging Historisch Purmerend is enorm blij dat er in 2025 weer een historische markt georganiseerd kan worden en wel op zondag 26 januari van 12.00 tot 16.00 uur.

Na de  jaren waarin door de coronapandemie weinig kon worden georganiseerd, was de Historische Markt in 2023 weer een groot succes. Ook nu verwachten wij weer veel organisaties uit omringende gemeenten, en particulieren die hun historische attributen tonen en verkopen.

De locatie is ook dit jaar in het Buurthuis Zuidoost aan het Middenpad in Z.O.Beemster. Het Buurthuis ligt op loopafstand van Purmerend, is prima bereikbaar en heeft voldoende parkeergelegenheid in de buurt.

In het Buurthuis krijgen wij de beschikking over een zeer ruime hal waar de tafels/kraampjes ruim opgesteld worden. Aansluitend is er een gezellige caféruimte waar de bezoekers terecht kunnen voor een consumptie. Het blijft plezierig dat wij geen entree behoeven te vragen.

Graag nodigen wij u uit om deel te nemen aan de markt. Wij heten ook u gratis welkom en zullen ervoor zorgen dat u een plezierige dag beleeft. Koffie en een broodje bieden wij u graag aan. Wilt u deelnemen?

Dan ontvangt u rond 15 november een uitnodiging, waarop u kunt aangeven of uw deelneemt en met hoeveel personen u komt.

Reserveer 26 januari 2025 alvast in uw agenda.

Wilt u zelf ook een kraam bemensen of heeft u vragen?

Neem dan contact op met de organisatie via :

bestuurslid2@vereniginghistorischpurmerend.nl.